Saturday 28 April 2012

RINDUKU PADA DIA KERANAMU YA ALLAH

Dalam keheningan malam..tanpa sedetik pun perasaan ini ingin melupakan segala nikmatMU ..bila memandang keindahan malam di sudut jendela kampus ku,terasa Ya ALLAH beruntungnya aku dapat hidup lagi,masih menggunakan anggota yang dipinjam,,,dan aku tahu satu hari nanti aku akan memulangkannya kembali kepada yang empunNYA...

Kegelisahan+ kerinduan pada bonda di rumah membuak2...yaALLAH..sampaikan angin rindu ini pada seluruh ahli keluargaku di rumah....Bawalah angin ini menyentuh pipi bondaku sebagai tanda ciuman rinduku padanya...

Kekadang terasa ingin membuat permintaan kepada bondaku untuk berada dekat dengan ku...tapi apabila dipikirkan kembali ini adalah satu perjalanan yang ALLAH sudah aturkan buatku yang perlu aku lalui untuk mengecapi kejayaan dan bikin bonda gembira padaku..

Tetapi ini kadang kala resah gelisah ,aku tahu kenapa ...kerna kurangnya aku berkomunikasi denganMU..kurangnya aku meluangkan masaku pada MU..aku terlalu sibuk dgn urusan duniaku sehingga aku lupa pada MU...teruknya aku...Ya allah..ampunilah dosaku..jangan sesekali Kau bolak balik kan hatiku yaa ALLAH...aku mohon padaMU...amin2






No comments:

Post a Comment