Monday 30 April 2012

KUATKAN HATI KU YA ALLAH

Sedikit coretan di malam hari untuk sekadar perkongsian ....

Tak di panggil manusia jika tiada masalah,tiada ujian,tiada problem,tiada tentangan,tiada kegelisahan di hati..kekadang hatiku sedikit goyah tetapi kekadang banyak goyahnya kerana aku tahu apa penyebabnya kerana kurangnya aku berki=omunikasi denganALLAH..seketika aku dalam kegelisahan aku datang opada NYAtetapi ketika hatiku tengah girang aku lupa padaNYA...astagfirullah




semangat aku akan datang jika mendengar suara ibu ku,,cukup sekadar mendengar kerana kasih aku pada ibu sgt tinggi selepas ALLAH dan Rasul..walaupun ibuku hanya bertanya sedangkan beliau tidak ketahui yang si anak dalam kegelisahan tetapi kuasa ALLAH setelah mendengar kata2 ibu ku ucapan yang keluar dari mlutnya cukup memberikan aku sgt bersemngat.ya ALLAH sunngguh besar nikmat MU ini..

No comments:

Post a Comment